CLAP YOUR HANDS

 
YAYYYYYYYYYY!!!!!!!!!
 
Kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är. Fick ingen väska igår så ringde Delta och de hänvisade mig till KLM. Va, KLM kopplade ju mig till Delta från första början? I alla fall sa KLM-killen att väskan var i Toronto och de skulle skicka den inom några dagar. Men vad tror ni dök upp ikväll....??
 
 
 
 
Sorry for the delay, jo visst. De kan ju lita på att jag kommer skicka in varenda kvitto på kläder som jag fick köpa under de här 10 dagarna. Men glad ändå. Har nu tagit på mig mjukisbyxor och Sälen-tröja och myser. Dudududu.
 
Igår var jag och Erica på The Wave och kollade på Tokyo Police Club. Förvånande nog så var faktiskt ett av förbanden bättre. Lite kul att vi båda pluggar juridik och gillar samma typ av musik. Och tydligen bodde hon i London året efter mig. Vi hade tydligen varit på samma Paul McCartney-konsert i Hyde Park med den skillnaden att hon faktiskt var på konserten och jag satt utanför i Hyde Park och tjuvlyssnade för att jag inte hade råd med biljetten....
 
 
 
 
 Alltså alla springer runt med kläder som det står Western på. Är det inte tröjor eller byxor så är det slipsar, halsdukar och mössor. Och har de inga kläder som passar med lila så har de kaffetermosar eller glas. School spirit är rätt viktigt här kan man säga (ni skulle se souvenirshoppen). Ingen i Stockholm skulle gå runt med en tröja som det står SU på (trots att SU faktiskt har mörkblått som färg istället för Westerns något hemska lila). Kände att jag måste vara del av denna fina tradition så har hängt upp en liten vimpel i mitt rum. Go Mustangs!!! etc.  
 
 
 
 
Besökte biblioteket för första gången idag. Sjukt stort. Och det finns typ 9 andra bibliotek på campus beroende på vilket ämne man är intresserad av. Hade ett litet sammanbrott på de engelska tangentborden. Valde mellan denna och en annan bild på tomater i mataffären att avsluta inlägget med. Den andra bilden visade vanliga tomater som låg bredvid jättetomater som jag på riktigt trodde var sjukt stora äpplen innan jag insåg att det var - antagligen - muterade monstertomater. Dock alltför suddig bild. Nu börjar det bli dags att sova, imorrn är det handboll: Sverige - Kroatien.
 
 
 
 
 xxx

Kommentarer
Postat av: emina

Hallå! Har kikat run i din blogg, det verkar som du har de bra, härligt!! :)
Konsigt att väskan tog så lång tid på sig, men om du nu kan få tillbaka pengar på köpta kläder är ju det shysst!!
Fortsätt att ha det awesome. Och frys inte ihjäl osv. ;)

2014-01-17 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0