AN ENDING FITTING FOR THE START


Ett bildspel med den högst fantasifulla titeln "BILDER FRÅN (TYP) EN VECKA I LONDON"






Maja, Frodo och Anna var i London och lekte med mig. Vi sedde Wild Target på bio - Cineworld var snälla och alla biljetter kostade £4.60 på tisdagar. Jag dör vad kulig film, men slutet var INTE ok.





Lördag: Hammersmith





Efter fotbollen på söndagen blev det Hyde Park med Marie, Carro, Annana och Matilda för att tjuvlissna på Paul McCartney som spelade ehehe. NANANANANNANAA HEY JUUUUUUUDE osv <333





Min älskade skylt på Oxford St som får mig att skratta varje gång. Delays "LIKELY" räcker inte riktigt till om jag säger så. Någon på Englands motsvarighet till Vägverket (eller vad de nu har bytt namn till) måste ha suckat djupt när den gav klartecken till den där skylten.


Ikväll Rough Trade och se The Morning Benders med Johanna och Siri om hon kan smita lite tidigare. IMORGON KOMMER VERONICA!! Taggad för Finsbury Park på kvällen och Hop Farm på lördag, huhuhu.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0