set

 
Massa raggarbilar i stan. Det är nästan så att man kan tro att det inte är ett sammanträffande att de är här samtidigt.
 
I fredags lånade jag Majas lilla Golf och parkerade i Punkt (ps tack för lånet). När jag skulle åka hem efter jobbet stod det naturligtvis en superfin bil på vardera sidan om lilla Golfis med massa personer som mobbade mig och skrattade när jag gick in där emellan och körde iväg med lilla Golfis modell-85.

Nä, Golfen och jag dissade faktiskt finbils-cruisingen (måste ju låta någon annan vinna för en gångs skull) och åkte hem, hihihi. Lekte med killarna och hade det allmänt trevligt. Har faktiskt även lyckats bada i Mälaren osso. Undersökte nya badet i Gäddeholm och idag blidde det Björnön. För varmt för att leva.
 
 
Börjar se ett mönster i hur det går till när jag bokar flygresor osso. Det sker tydligen i de stunder då jag är arg på världen och känner att det enda sättet att se meningen med livet är att boka resa så att jag får åka härifrån någon gång. Så idag bokade jag resa med Ryan till Mallorca och Grodis och en med Norwegian till Bulgarien och Maja. Efter 10 veckor av jobb så kan man väl få åka iväg lite.
 
* räknar ner *


xx

Kommentarer
Postat av: Majan

HAR PRATAT MED KOLLEGAN OCH SKA NOG KUNNA FÅ MINST TVÅ FRIDAGAR DÅ WOOP. FÖRHOPPNINGSVIS NÅGON LEDIG DAG MED. (ja jag är pepp som fan!)

2013-07-09 @ 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0