Maja och Stina åker till Aussie - kap 1

 
MINDRE ÄN EN VECKA TILL AUSTRALIEN.
 
It's happening, folks.
 
 
Vet att vi har pratat om det i över ett och ett halvt år, ända sedan Friday och Carrass bestämde sig för att åka dit. Men trodde aldrig att det skulle vara möjligt. Var skulle de pengarna komma ifrån? Och Maja skulle vara i Alperna och guida vilsna turister.
 
Men så kom Nobeldagen. Jag vet inte om det var mörkret eller snön och kylan, eller det faktum att jag bara hatade världen just då. Friday la upp en bild på Bondi beach på facebook och jag sa rakt ut till dataskärmen "fuck you", gick in på ticket och bokade min resa.
 
Ett par dagar senare sa Maja ungefär samma sak till sin arbetsgivare, åkte hem och bokade sin biljett.
 
 
Extremt glad tjej. Hoppar och studsar mest runt och kan inte riktigt koncentrera mig eftersom en bild av en strand intill azurfärgat vatten hägrar på näthinnan. Kommer bli så ruinerad av den här resan, men det är så värt det.
 
 
xx
 
 
PS. När kommer skatteåterbäringen??
/ Bekymrad medborgare

Kommentarer
Postat av: MAJA

ÄR SÅ SJUKT PEPP PÅ DETTA, OCH GLAD ATT JAG JOBBAR TVÅ DAGAR NU SÅ TIDEN GÅR LITE FORT OCH JAG FÅR PENGAR NÄR JAG KOMMER HEM WIIIE!

På tal om pengar så har dem konstiga sedlar i Aussie. Gillar inte.

Eh. PEPP! Caps lock much intended.

2013-04-11 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0