PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT



Måste bara meddela att jag har vunnit kriget och byggt klart pusslet nu.

För cirka 10 minuter sedan.


Jag är bäst.


Har byggt på pusslet så länge att jag till och med har hunnit fundera ut ett tacktal:

Vill tacka min käre far som har hjälpt till en hel del samt Frodo som satte dit hela (typ) 3 bitar idag. Andra som har hjälpt till med detta projekt är mamma som inte dammsög upp några bitar och Carin som såg till att det lilla trollet Emil inte snodde med sig ett dussin bitar. Vill även tacka Jesus, Pikachu och Ron Weasley för inspiration, samt Maja och Frodo (igen) för att ni köpte pusslet åt mig. Jag kunde ha gjort det utan er men det hade tagit bra micket längre tid.


// glad tjej




xx

Kommentarer
Postat av: Frida

VADÅ TRE?!?!?! Det va minst typ 10...!!

2011-04-05 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0