så bygger vi ett samhälle efter korporativa principer



Fint med helg. Har spenderat den genom att bara göra vettiga saker, ex bygga pussel.

Tar några år dock. Har (visserligen med en aning bristfälligt engagemang) nu tagit ett par tre veckor trots hjälp av en högst tålmodig far som för tillfället är enda anledningen till att jag inte har förpassat pusselfanskapet till eldstaden. Vägrar dock bli överlistad av ett pussel så kriget fortgår.

Bara för att förklara att jag inte är helkorkad så kan jag visa hur detta pussel ser ut:





Ni förstår.



Det roligaste med världen just nu är att jag inte längre är ensam om att... ja vi kan kalla det "hysa starka känslor för" SJ. Någon gubbe stod nyss och gnällde massor om dem på tv. Jag fattar ingenting. 

Har spenderat en stor del av mina ungdomsår med att fundera över hur micket jag avskyr SJ (de ligger dock inte i närheten av VL) men seriöst, när det är en halvmeter snö på marken så kan man väl ha lite överseende med att tågen faktiskt inte går. Svenska folket är i det närmaste redo att skylla jordbävningen i Japan på SJ. Skärpning.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0