wouldn't it be nice?



a world of wonders* lies beyond the door
take the first ride** into town where i am sure
i can find a perfect place*** or something more
in my mind i fly, but i'm still seated




* london
** 134
*** camden typ





Idag sightseeing. Efter att ha undvikit kameran i en månad ungefär så får ni här lite bilder.
Stina klagar ju bara över att det är jobbigt att läsa så ;);)





JESSICA och jag tog buss från Muswell Hill till Hyde Park Corner.





Tubennnn. Vi gådde mot Buckingham Palace.



Calling SP3A!! Latinklassen uppmärksammas på att det står Regina Imperatrix där. Ingen bild på slottet för vakterna hade inte sina hattar på sig och jag var lite arg för det, eh. Här träffade vi en kille från Litauen och två svenska tjejer från Småland. Dålig på namn...





16.20 sedde vi Big Benny.





Hittade filmmuseum!!





Bild till Calle för har sett dessa gubbar i hans tv-spel....





Har inte sett Star Wars än men vadå. Plastmask?? FFS.





DE HAR HARRYS KVAST!!





och Rons trollstav, haha snälla kan jag få ta hemm? Bilden, jag dör!!





HMMMM.





Söt.





Hasta la vista osv





De hade en Beatles-utställning också. Ringos trumset!!!





JAG DÖR.





Tvungen att langa bild på Paul. Tomten, du har väl inte glömt detta?





That is all.



God afton.


Kommentarer
Postat av: stina

Måste säga att jag blir väldgit imponerad över hur fina bilder du kan ta ! :D



Bra stina!

2009-09-28 @ 13:28:09
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Veronica

hoppas att du sa vim tecum till darth vader.

2009-09-29 @ 18:29:11
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Vad spännande!



Men hahaha jag har inte hört något om det där du skickade:D vad kul!!!

2009-09-29 @ 23:23:36
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: niciiii (:

stiiiiiina!!



really nice pictures :)

last time i saw pete doherty on the tv and then i remember me at the pete doherty concert with you :D and i saw him at first hahahaa :D

ii hope you come soon to austria!!!!!!!!! :)

2009-10-03 @ 20:37:09
URL: http://nicigoestoengland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0