Käre Tomten,


Beatles remastrade skivor och Rockband släpptes ju igår/i veckan.

Har inte orkat ladda ner eller så, men om du undrar vad jag önskar mig i julklapp så står boxsetet i stereo som nummer två på önskelistan (direkt efter en 20-årig Paul McCartney, men det får jag av Sarah).

Tack på förhand.


Stina






P.S. Paul är den till vänster (bara så att du inte tar fel. Som Katie)







I övrigt så ska jag hem till Sverige 9-12 oktober. Ska se Green Day med Frodo och ovan nämnda Sarah.

JAG DÖR VAD JAG VILL TRÄFFA ALLA.


Plus att det finns högertrafik (och vettiga parkeringsregler), MIN* BIL (<3333 osv), olws grillchips, osthyvlar, god pizza, fönster med dubbelglas, svenska låtar på Spotify YAY plus att det inte tar mer än en kvart att komma in till "centrum"

*inte helt självklart att alla har samma uppfattning om mitt ägarskap



Däremot saknar vi inte åldersgränserna och VL (dö VL dö) samt det faktum att det inte händer något i Västerås.


MEN VEM BRYR SIG, WESTAROZE IT'S ON.

and i can't wait.


xx

Kommentarer
Postat av: Frida

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! osv

2009-09-10 @ 16:45:21
Postat av: Anna

Jaaaaaaaaaa STIIIIIIINA!!!!!!!!!!:D

Det måste bli ett besök på sturegatan för old time sake

2009-09-10 @ 21:30:36
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag får träffa dig, fan vad jag saknar dig! jag kommer inte släppa dig när du måste åka sen :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(



<3



(jag ska ge dig paul men ha inte för höga förväntningar)

2009-09-12 @ 02:29:23
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Veronica

ååå då missar vi varandra. Jag kommer hem 16:de :/ ta med osthyvel och chips till england? Pete kanske vill ha en. XD

2009-09-12 @ 16:33:52
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0