i fought the law and

 
Började ny kurs idag. Nationalekonomi. Rätt säker på att jag är allergisk.
 
 
Kollar på Wicked Tuna istället. Bäst.
 
Kom igen .com, ni kan inte låta den där tomten Pinwheel vinna.
 
 
 
 
Har även flyttat till en mini-lägenhet som bäst kan beskrivas som en liten låda. Mysigt. Tack mamsi, papsi och Majson för hjälpen! Fick skicka hälften av mina möbler för förvaring tills jag flyttar till något större.
 
Sjukt länge sedan Veronica och jag bodde i samma kommun, så det är ju trevligt.
 
 
Började lära känna mina grannar redan igår. En arg dam som var sjukt upprörd över vår parkering. Hon skulle ringa polisen. Som om de inte har något bättre för sig på en söndagkväll.
 
Så det återstår att se vad det rättsliga efterspelet av detta kan bli då. Om polisen faktiskt har resurser för att ta sig tid att utreda detta så betalar jag gladeligen böterna, för då kan det ju inte vara så illa ställt med polismyndigheten trots allt.
 
 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0