jullov jullov

 
Ack, det blev ett juluppehåll här.
 
Misstänker dock att det inte gör någon större skada eftersom jag under tiden har umgåtts med alla dem som faktiskt skulle kunna tänkas läsa här...
 
 
Har haft en del roliga saker för mig. Det blev ett julbord i år också, vilket är helt min förtjänst. Jag bjöd faktiskt in mig själv till Jonh, sa till honom att vi skulle ha julbord där, samt bjöd in de andra genom att tala om plats och dag.
 
Handla och tillaga maten? Eh, vadå, det fick de andra göra - jag jobbade ju. Glömde dock tala om för dem attt de skulle göra det... En micket trevlig tradition i alla fall, så även i år. Nästa år ska däremot jag och Emina vara i samma lag på pictionairy.
 

 



Julafton spenderades hos mormor i Hallsta. Känns som att julafton går så fort numera. Förut satt man i flera år och väntade på tomten. Nu hinner man inte ens dricka upp kaffet för att tomten dyker upp. Sjukt nöjd med min tuggummiautomat som jag gav till Calle i julklapp iaf. Precis vad han inte behövde. Jag, däremot, fick en router. Telia kommer bli så ledsna när jag inte behöver köpa extra surf hela tiden.
 
Bäst.
 
 
Blev ett fint slut på 2014 och en bra början på 2015 genom nyårssupén som gick av stapeln i Skottorp. Uppblåsbara ballonger på pinnar? Ja, så roligt!! Känner att 2015 är Året (med stort Å) då jag kan hålla mitt nyårslöfte.
 




 
Annars har jag inte gjort så micket vettigt. Jobbat några dagar, varit till Blue Moon en vända osv. Bråkat med syrrorna nu när vi alla varit hemma samtidigt igen. Även åkt skidor i Romme med Maja, Emina och JT. Roligt!! Ramlade inte en enda gång! Det var inte så micket snö, men väldigt fint väder.  Känner dock att träningsvärken från helvetet är på ingång as we speak.
 
 

 
Klarade tydligen även skattetentan, jag är så bäst.
 
 
Just nu håller jag på att lägga över allt från gamla laptopen på en extern hårddisk. Ack, minns tiden när allt man sparade var bilder på roliga saker. Numera är det mest Word-dokument för diverse syften, typ skolarbeten </3
 
 
xxxx

PS. Sorry har inte fler eller bättre bilder.... What can you do. 

Kommentarer
Postat av: Emina

Ja vi ska helt klart vara i samma pictionairylag nästa gång ;)
Och ballong på pinne var faktiskt bästaste, tur att jag fick leka fastän jag förlorade lekarna haha!

2015-01-07 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0