it's not me, it's you


Alltså, vad gjorde folk innan smartphones fanns?

Idag började skolan igen, vi ska tydligen läsa skatterätt nu. Så roade mig på tunnelbanan med att lissna på mystiska remixer av Beatles - Taxman på youtube. Kände att jag var tvungen att smsa den ende i hela världen som skulle fatta det roliga i det hela: min farbror. Fick till svar att jag borde kolla på Pirates of the Caribbean istället, för det är ju roligare skatter i den.... 

10/10


Sprang även ner till Coop för att köpa en glödlampa en kvart innan de stängde. Inte så väl insatt i glödlampsbranschen, ringer därför pappa och frågar vad jag ska ha för något och om det kan börja brinna om jag tar fel. Han tycker inte ens längre att det är konstigt att jag ringer 21:45 och frågar dumma saker. 


Annars har det varit kräftskiva och jag har fått min flygbiljett från Ryan, eller ja jag fick väl låta någon annan betala den (pappa betalar). De hade dock höjt priset med 70 kr (självklart) så blev sjukt arg. 

Morr.


Annars tagit det lugnt och kollat på The Tudors typ. Inte mer intressant än så. 

Måste ta tag i det här med jobb..........


xxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0