ILLUMINATE ME


Stressfaktorn är rätt hög. 

Skola, jobb och typ inte micket mer. Svårt att hinna driva en framgångsrik blogg osso. Om man med "framgångsrik" menar att man lyckas hinna skriva något på den.


Idag dock ledig. Skulle ha åkt till Sälen men mamma och Frodo ställde in. Påbörjade istället mitt projekt att titta på Stockholms sevärdheter genom att besöka Riddarholmskyrkan och kika runt lite. Väl där ringde Fridolino och sa att de skulle till Sälen ändå så hur snabbt kunde jag vara i Västerås?? Mot tåget!




Har även påbörjat mitt Sgt Pepper-pussel. Kan vara det mest värdelösa pusslet i hela världen. Alla bitar passar till alla bitar så helt omöjligt att veta om man har byggt rätt. 

Annars har jag druckit lite vin med Veronica och lite sånt, micket trevligt. Ska väl kanske rösta lite på söndag osso men vet ej på vad. 


xxxx

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den där kyrkan har så coolt torn!

2014-09-15 @ 09:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0