the lady is risen


Blev en utflykt från London till Rochester för mig och Johanna.
 




Inte nog med att jag fick roa mig med att klättra runt i en borgruin, på kvällen såg vi dessutom Johnny Flynn med sällskap i Barbican Hall. 

Best day ever liksom. 




Transgressive records firade 10 år. Mystery Jets var också där, och Laura Marling gjorde inte mindre än två inhopp. Fantastiskt bra. 

Och alltså Johnny. När man börjar tvivla på mänskligheten så kan man alltid lita på att han löser det. 

Bäst. Igen. 


Och efter att ha sett Hives, Libs och Johnny på mindre än en vecka så vet man ju inte riktigt var man ska ta vägen. Att folk kan vara så bra. 


Lägg på en natt utan sömn på Gatwick så kan ni gissa hur det gick på duggan i skatterätt idag osso.



XXXXXXXXXXXXXXX

Kommentarer
Postat av: Maja

Skymtar jag RÖDA skor på bilden??? Vad händer, slog du i huvudet i ruinen????

2014-10-02 @ 11:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0