sick and tired


Hemma sjuklig i två dagar och har tyckt micket synd om mig själv. 

Dock tråkigt när man inte har någon att prata med, så kanske får gå till jobbet imorrn bara för att träffa människor... 


Desto roligare var det i lördags när jag och Anton skulle ha en tidig kväll. Det hela utvecklade sig så småningom till en pubrunda innan vi på vuxet vis begav oss hem i rimlig tid. Dokumenterat för Jonhs skull, och för säkerhets skull dokumenterade vi även dokumenterandet.

Har även skaffat snapchat. Har dock ej lärt mig hur det funkar, och utsikterna för att göra det verkar små. I vanlig ordning är ju alla bra namn redan upptagna eftersom jag skaffar appar 20 år efter resten av världen. Därav ironin i att mitt nick betyder "framåt, framåt!" på latin. 


På torsdag är det iaf Juristdagarna. Ska bli trevligt att gå runt där. Spänningen bland jur.studs är stor: Vilken utställare kommer ha den smartaste prylen i år?? Enligt ej verifierade uppgifter har jag en VIP-plats i soffan hos Veronica som ska stå i kårens bås. Kaffe är utlovat osso. 😎🍸🐣


xxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0