valborg


Veronica hittade hem till mig. Tack gode gud för det. Jag är ju helt värdelös på att packa, så om inte hon hade hjälpt mig hade väl hälften av mina prylar inte fått plats i väskorna... Lite ledsamt att lämna London, men ska bli så skönt att komma hem. Men först tänkte vi roa oss lite i diverse städer i Kanada. 

För tillfället är vi i Toronto. Kan meddela att det regnar och är allmänt dimmigt. Vi kollar runt på lite roliga prylar. Kramade Stanley cup-pokalen idag på hockeymuséet bland annat. Drack lite öl i distillery district osso. Igår fick jag äntligen besöka IKEA och äta köttbullar. Har slängt mina trasiga kängor så tygskorna är konstant genomblöta. Mina tår hatar mig. 

Ursäkta, måste rädda Veronica som inte kan andas pga att hon skrattar åt nån Justin Timberlake-meme. Återkommer vid lämpligt tillfälle.


xxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0