oh, canada


Gick upp vid fem imorse för att ta mig ut till Halifax flygplats. Gick fint och hänger numera i Toronto. 

Checkade in för andra flyget och fick de mest värdelösa platserna i världshistorien. Försökte byta till fönster men nej, allt var upptaget. Även på flyget som går imorgon

Så sur tjej, satte mig och började spåna på hur jag skulle formulera mina hatbrev till KLM. Efter en timme kom jag på att jag kunde gå till KLM-disken och fråga om de kunde ändra. Gick på två minuter och har nu fönsterplats hela vägen. Älskar numera KLM och ska aldrig flyga med något annat bolag igen ungefär. 


Med det säger jag tack och adjö, Kanada. I love you, men vi behöver revansch efter hockey-silvret.




Au revoir

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0