got no money in my pocket you see



HAHAHAHA, Svea vann sin kvartsfinal i hockey-VM, medan Kanada förlorade mot Finland. Finns rättvisa i världen! Skadeglädje osv. 


Häromdagen ringde de från banken och sa att de hade spärrat mitt kort pga mystiska transaktioner. Vet inte hur någon har fått mina kortuppgifter men på något vis har de lyckats. 317 kr fick de ut, men de får jag tillbaka från banken. Känner sig dock handikappad utan bankkort. Överlevde iaf genom att snylta på alla jag känner och fick ett nytt kort på posten idag. 


I övrigt inte micket intressant. Jobbar hela dagarna och ser typ inte solen när man sitter där nere i bunkern. Kommer inte skatteåterbäringen snart??



xxxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0