spring så fort du kan


Dessa har flyttat in på campus:
 
 
 
Bra helg, men råkade skjuta upp att skriva uppsats... oops.
 
I fredags var vi ut på Cobra. Kul att dansa hela kvällen. Sedan begav vi oss till Smoke's för att äta poutine. Den mest kanadensiska maträtten som finns. Det är pommes frites med sås och ost... Kan inte riktigt gå fel.
 
På lördagen gick jag och Amy och såg Rent. Den var bra, men handlingen är inte direkt den lättaste att följa. De bara sjunger hela tiden. Fick läsa på wikipedia för att förstå vad som hände...
 
Söndagen gick jag och Charlotte och åt all you can eat-sushi. Så ja, tydligen äter jag sushi nuförtiden. Maria kan känna sig stolt. Gillade restarangen skarpt. De hade ipads som man beställer mat på. Man får beställa hur micket man vill för $15, men om man lämnar micket så får man betala extra för det...
 
 
Den här veckan blir det uppsatsskrivning. Är dessutom sjuklig med ont i halsen så tyck synd om mig.
 
 
xxxxx

Kommentarer
Postat av: Maria

Oooh, sushi!! Bra Stina!! :D

2014-03-12 @ 04:07:54
Postat av: samuel mattson

ÅÅÅH GOTT!!!!

2014-03-20 @ 14:16:23
URL: http://samharam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0