pergite pergite


Gjorde misstaget att tro att det var vår.
 
Dagen efter var det allmän snöstorm. Min lärare i political science missade en lektion för första gången på 18 år eftersom hon krockade med en annan bil.
 
 
 
 
 
Hur går det med uppsatsen undrar ni? Jadu.
 
Det är en timme kvar till deadline och jag sitter här och skriver. Charlotte och jag har pluggkväll i loungen på andra våningen. Satt och muttrade argt över att de stulna tv-dosorna inte hade återlämnats. Då kommer plötsligt en av dem som jobbar här in och lämnar dosorna. De är hittade!! Och det är Air Crash Investigation-maraton!!!
 
Uppsats var det ja. Måste bara dra någon vettig slutsats. Charlotte föreslog att jag skulle köra med Catos "För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras". Gillar. Mer latin-lektioner åt folket.
 
EDIT: Skickade in med två minuter till godo. Hann inte ens korrekturläsa sista halvan. Jaja, living on the edge.
 
 
xxxxx
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

korrekturläsning är överskattat!

2014-03-16 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0