popitopp

 
Asso, lidandet när surfmängden på mobilen är slut för denna månad.
 
Blir inte micket uppdatering här när apparna är långsammast på hela jorden. Inte för att det händer så micket intressant men. Överväger att skaffa en ny hobby. Vad finns det för hobbysar?? Gillar typ att lägga pussel.
 
 
Har väl annars ungefär spelat minigolf, tävlat i Buzz, vart på Blue Moon och gjort utflykt till Strömsholms slott med hela ligan mamma/mormor/moster/syrran. Om du vill bli poppis, ta med dem på loppis, true story.  Råkade lokalisera en jättestor glaspryl på loppis. Den följde med hem. .Eftersom jag har en så stor våning där borta i Solna har jag ju massor av plats för onödiga saker.
 
 
För övrigt: kan det bara sluta vara varmt eller? Orkar inte.  Om jag ville bo i ett varmt land hade jag flyttat i riktning mot Medelhavet för länge sedan. Kanada, I love you - allt är förlåtet! </3
 
Snart ska vi iaf till Englandddd. Nice, för det innebär att jag har jobbat klart för i sommar, dudududu. Alla arga försäkringstagare får då ringa till någon annan, yay. Vet dock inte hur jag har tänkt få ihop allt sen till hösten med skolan, två jobb samt eventuell ny hobby, det var nog lite optimistiskt.
 
 
xxx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0