bill bones knows what i mean

 
Tiden går fort när man har roligt.
 
Jobbar väl mest i vanlig ordning. Och där händer det massa roliga saker ju. De har infört en sjukt smart sak: när man får ett mail från någon inom organisationen ser man en bild av den personen i hörnet. Att jag inte kom på den idén och föreslog den för ledningen!!!!
 
Har ju sprungit ut och in på det där företaget sedan jag var ca sju år gammal, så alla vet vem jag är. Däremot har jag inget minne för ansikten så jag känner ju inte igen någon alls. Och känner jag igen någon har jag inte en aning om vilken avdelning de jobbar på. Händer i varje fall en gång i veckan att någon börjar småprata med mig och tror att jag vet vem det är.
 
 
På fredag sticker jag ifrån stan och drar västerut. Eftersom jag känner så snälla människor har jag tjatat till mig skjuts till flygeplatsen osso. Don't look back into the sun etc.
 
 
 
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0