you're my wonderwall

 
Vet inte om jag ser ut att behöva ett närmare förhållande med Jesus eller nåt.
 
Igår när jag skulle gå från biblioteket började killen vid datorn mittemot att prata med mig och undrade om jag brukade syssla med nåt speciellt på söndagsförmiddagar. "Ja sova" sa jag. Sen bjöd han in mig till någon grupp som pratar om Jesus varje söndag i någon kyrka. Sa att jag skulle fundera på det.
 
 
Idag har vi åkt skridskor i Victoria Park. Kände mig rätt dålig när femåringar visslade förbi en där man stapplade fram. Men det var kul ändå. Många av utbytesstudenterna hade visst aldrig stått på skridskor förut. Fick frågan vad jag kan tillföra från min kultur hemifrån. Erbjöd mig att lära folk att läsa IKEAs manualer. Räknar naturligtvis med att det inte var på allvar. Kan ju inte ens utläsa vad de där seriefigurerna innebär att man ska göra.
 
I övrigt så har jag idag fått insikt att det här med taggning på facebook inte alls fungerar på det sättet som jag trodde. Så har nu lite ångest över världen i största allmänhet, men det är väl inget ovanligt. Överreagerar väl i vanlig ordning.
 
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0