the word is on the street


Oki, min syrra klagar på att jag uppdaterar för dåligt. 

Har pluggat massor sen sist, eftersom alla lärare förväntar sig att man ska ha läst hur micket som helst till varje gång. 

Hade glömt varför jag hatade filosofikursen på gymnasiet. Vi kan ju i alla fall konstatera att det inte precis är lättare läsning på engelska. Plus att filosofikursen är i Talbot College. Där håller Faculty of Arts and Humanities till. Alltså gör även musikerna det. Tillsammans med ingen isolering över huvudtaget så har vi alltid ett soundtrack till våra lektioner. Är det inte massa dramatisk filmmusik så sjunger någon opera. Seriöst. 

I lördags var jag ut med Jenna och Amy och några andra. Vi skulle gå till Gatsby men det var extremt lång kö så vi gick någon annanstans. Det var kul i alla fall. Micket dans och har nu prövat lite kanadensisk öl nu också. 

I övrigt har jag inte gjort något överdrivet spännande. Brandlarmet (vilket nog var det högsta ljudet som jag hört i mitt liv) gick igår så vi fick gå ut allihop. Inte mindre än 3 brandbilar och två polisbilar dök upp, men det var ingen fara. Hann tänka "har jag precis fått min väska för att allt ska brinna upp?" 

På onsdag ska jag dock till Toronto och se Johnny Flynn för han är bäst. 

Har i och för sig bokat min resa för reading week också. Har jag nu betalat massa pengar för att kunna åka till USA så lär jag väl göra det också. 


xxxx

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag hoppas på daglig uppdatering från och med nu!

Svar: Haha, din tur först!!
Stina

2014-01-21 @ 14:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0