chevy thunder

 
Ok, asso vädret. Igår var det 6 grader. Plus alltså. Fattar ingenting.
 
Nä, men i övrigt så har jag varit sjuklig med feber och ont i halsen. Hade nackspärr en dag också så hypokondrikern i mig var micket orolig för hjärnhinneinflammation. Med veckan som jag har haft hade det inte förvånat mig. Kul att sova en helg liksom. Hade iaf sällskap via Skype av Jonh som visst hade vänt på dygnet.
 
Trots sjukdom pallrade jag mig faktiskt ut på orientation för alla utbytesstudenter i fredags. Måste ju träffa lite folk liksom. Sen igår skulle mina roomies shoppa så hängde på. Fast blidde ingen shopping för hittade inget som var värt att köpa. Fick istället tröstshoppa ett mobilskal på Ebay. Det fanns visst i Hongkong och beräknat leveransdatum är 13 februari. Nice. Får väl se om min väska eller mobilskalet dyker upp först...
 
 
xxx
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

känner hur de positiva tankarna flödar! ;)

2014-01-14 @ 01:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0