and after all...

 
Yay, lördagkväll.
 
Hänger på biblioteket (ännu ett ställe som har snabbare internet än London Hall!) för jag har, otrevligt nog, ett prov på tisdag som jag måste plugga till. Dessutom måste jag hitta referenslitteratur till en uppsats. Har väntat hela dagen (ok, ska inte överdriva, kollade på Downton Abbey tills Internet avgick på obestämd tid) på att Internet ska funka hemma, men icke då, så nu får jag spendera kvällen här.
 
Var i alla fall ute och roade mig igår så får väl nöja mig med det. Först var det hockey-match, Western mot University of Toronto. Vi vann med 7-1, vilket lustigt nog, även var de siffror som Toronto Maple Leafs I NHL förlorade med dagen innan.
 
Sen var det houseparty så jag drog med mig Amy dit. Hur kul som helst. Det var så micket folk att de hade flyttat ut alla möbler i hela huset, förutom två små soffor. Alltså varje gång jag säger att jag är från Västerås, börjar folk prata om Game of Thrones. Igår stod vi passande nog ute på verandran i -20 och snöstorm, så kunde väl konstatera att winter is coming.
 
 

 
xxxx

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad fin byggnad!! Är det din skola??

Svar: Hehe, japp. Eller det är den byggnaden som de har på allt PR-material... De andra är inte riktigt lika tjusiga...
Stina

2014-01-28 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0