QUE PASA?

 
Fick äntligen svar på mitt mail om ersättning från försenad väska. Dock inte från KLM som jag skickade det till, utan från Delta, som tidigare envist hänvisat till KLM.
 
Saker de fått fel i mailet:
 
1. De inleder med "Dear Mr Haraldson".
2. De tror att jag flög med Air France.
3. De behöver kopia på kvitton.
 
Så för att sammanfatta så kan de inte stava mitt namn rätt, de vet inte vilket flygbolag jag flög med och de har ju tydligen fått mitt mail, men inte den bifogade PDF-filen med kopia på kvitton (?).
 
 
 
Orkar inte.
 
 
xxxx

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag visste inte att du var en man :O

Svar: Inte jag med!!
Stina

2014-02-06 @ 15:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0