living in america

 
Alltså världen.
 
Det är extremt micket plugg just nu. Alla lärare vill att allt ska vara klart och inlämnat innan reading week. Skriver bland annat en uppsats om landägande i USA (och längtar till lördag när jag åker dit).
 
Det tar sjukt lång tid eftersom jag hela tiden skjuter upp saker och måste göra inspirerande spelningslistor på Spotify för att överhuvudtaget orka börja plugga. Den här heter "land of the free and home of the brave" och börjar med Party in the USA av Miley Cyrus.
 
Fint.  
 
Vi hade dock en liten inlämningsuppgift häromveckan som man kunde få två poäng på. Fick idag mail från lärarassistenten: "2/2 like a boss"
 
...
 
 
Har också tappat bort mitt bankkort vilket innebär att jag har lite svårt att betala för saker. Eftersom jag för första gången i hela mitt liv har varit lite förutseende så hade jag dock med mig ICA-kortet (=Mastercard) för just sådana här tillfällen. Visserligen funkade det inte först men nu så. Ska bara föra över lite pengar. Hade varit jobbigt att resa utan pengar...
 
 
xxxx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0