här är vinden varm och vågorna slår

 
Orkar inte vara sjuk mer. Sedan jag kom hit har jag varit förkyld kontant och haft feber lite till och från. Nu är det ont i halsen och hosta. Mitt dåliga immunförsvar förstör mitt liv.
 
Så förutom att typ sova och ha tråkigt har jag inte pysslat med micket. I fredags gick jag ut och åt och drack margaritas med Jenna och Amy på Auberge. De bad oss att vänta i fem minuter på att vårt bord skulle bli ledigt. Var visst 45 minuter. Men de var snälla och bjöd på vin så gav dricks ändå.
 
Igår spenderade jag och Veronica lång tid på att planera vår resa i maj och boka hostel och tåg. Längtar jättemicket, det kommer bli så kul!!! Längtar även till Reading week. Dock ska det bli snöstorm där borta i helgen igen så flygen kommer väl ställas in. Hoppas det är vår lagom tills jag ska åka...
 
Näe, måste läsa en miljon sidor till min lektion om ett par timmar. Orkar inte.
 
 
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0