jag ska bli en sjöstjärna


Var det någon som sa "val"?



Kan man överanvända ordet "kris" lite mer? Regeringskris, finanskris, ebolakris, lärarkris, tågkris, påskris osv. 

Försöker följa debatten, för den är trots allt intressant, men blir provocerad av folk som använder ord som "verklighetsfrånvänd" och "tolkningsföreträde" bara för att de har lärt sig ett ord på över 10 bokstäver. 



Läste lite gamla inlägg på bloggen och man kan se en viss trend hur jag har gått från sarkasm till cynism under åren.



Nä men livet. Lite stressad, som vanligt. Spelar oxie istället och roar mig med att skapa julkalender och lägga upp en bild om dagen på Calles fb. Micket givande. 



Hade häromnatten vad som endast kan beskrivas som ett nervsammanbrott (kris!!), och bokade tre dagar i Prag i januari. 

Vet inte vad jag ska göra där, typ gå omkring och kika på gamla byggnader och dricka tjeckisk öl. 


Därutöver besöker Ylvis Globen i mars, och med "besöker" menar jag "spelar i". 

Älskade Ylvis. Bäst.




Ska naturligtvis gå. Så blir inga julklappar i år för har tyvärr inte råd. 

Sorry.


xxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0