vacation vacation vacation

 
Varit hemma från Ängland i ungefär tre dagar.
 
Det är tre dagar som jag inte har behövt ställa väckarklockan. Minns inte när det hände sist. Det är även tre dagar där jag inte har gjort något vettigt med livet alls. Har besökt mormor som har fyllt år, och träffat Madde för drinkar.

Har läst böcker. Dvs böcker utan ett enda paragraf-tecken. Läste en bok som tydligen var baserad på en av USAs First Ladies. Visste inte vilken fru så råkade googla det (Laura Bush) och hamna på hennes wikipedia-sida så nu vet jag ju i princip hur boken slutar. Värt.
 
 
På torsdag får jag återvända till Solna osso. Stina har ju tydligen haft något sammanbrott och lekt Extreme Home Makeover i min lilla lägenhet, så får väl se hur det ser ut... Ska bli så sjukt skönt att träffa min fina dubbelsäng som jag inte har sovit i på 8 månader. Ett kärt återseende och så ska vi leva lyckliga i alla våra dagar.
 
 
xxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0