redovisning

 
Solna var sig likt.
 
Förutom att de har döpt om Vretens tunnelbanestation till Solna strand. Höll på att få en hjärtattack eftersom jag trodde att jag hade åkt fel tunnelbanelinje och skulle missa tåget.
 
 
Så nu finns alla mina prylar i Stockholm igen. Har inte orkat packa upp kläderna ur resväskan, däremot är alla mina fina souvenirer från de senaste åtta månaderna framme. Pikachu är också uppe såklart.
 
Tvingade Maria och Johanna att äta sushi med mig, och sedan tjatade jag på någon okänd person på fb att han skulle byta sina skatterättsböcker mot mina processrättsböcker kl 01.15 på natten. (Fick svar på 10 min, han tyckte att det var en utmärkt idé) Passade på att tjata lite på Friday att hon skulle laga finmiddag eftersom det var sista kvällen innan Maja skulle flytta till Kalmar. Lyckades även med det (god middag, Frodo - danke danke).
 
Stina - nagging - since 1990.
 
 
Idag (igår?) åkte de andra söderut mot Kalmar. Hey do för ett tag, Majsi!
 
 
 
 
Jag vaktar huset och pluggar till tenta i företagsekonomi på onsdag. Som ni säkert märker går det alldeles utmärkt med det där plugget. Har inte börjat än, men jag funderar micket på det.
 
 
xxxxxxxxx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0