albatraoz

 
Wiiiiie, älskar skolan så micket att jag inte kan hålla mig därifrån. Dock bra att Veronica jobbar på universitetet nu så jag har lite inside information om vad som försiggår.
 
Var på Frescati idag och skrev och - förmodligen - failade en tenta. Micket kreativa svar blev det.
 
Pga skol-ångest försökte jag boka flygbiljett för 179 kr. Dock vägrar Ryan acceptera mitt kort. Orkar inte. Hoppas verkligen inte att vi går mot ett kontantlöst samhälle för det här konceptet med bankkort fungerar inte för mig.
 
 
Också insett att jag inte sett så micket av Stockholm fastän jag bott här till och från i tre år. Ska starta projekt att kolla vad som finns här i stan.
 
 
xxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0