things don't seem to get much better



 
 Wiiiiiiiie, fortsätter med min semester här borta. Fast börjar bli lite rastlös av att göra ingenting. Häromdagen gick vi ut på restaurang och sa formellt hejdå. Nu börjar nämligen utbytesstudenterna åka hem. De flesta ska ut och resa lite innan de åker hem, men inte alla.
 
Igår skulle någon kille, Rob, som Erica känner spela hos några av sina kompisar. Så vi bjöd in oss själva till en födelsedagsfest för någon som heter Darcy och kollade när Rob spelade i deras vardagsrum. Lite kul. Plötsligt är det någon som håller i en bebis-tvättbjörn som de har adopterat. Man blir inte ens förvånad längre, Kanada vad har du gjort med mig?  
 
 
 
 
En vecka kvar tills jag säger hejdå till London. Dags att börja kasta saker som inte ska med. Börjar undra vad folk håller på med där hemma egentligen, tur att jag kommer hem snart och kan styra upp saker. Nu senast är det Jocke som ska söka jobb i Sydkorea (?) och raka av sig håret...
 
 
xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0