london maple leafs


 
Ok, efter att jag rapporterat till Frodo på Skype att uppsatsen var ett avslutat och inskickat projekt så var det helg. Åh, vad ska man sysselsätta sig med när skolan inte kräver all tid??
 
På torsdag kväll gick vi och lärde oss göra sushi. Om det här med juristlinjen inte fungerar så kan det ju sushi-kock vara en alternativ karriärbana. Hade dock inga oväntade sushi-talanger. 
 
På fredagen hade London Hall avslutningsfirande med en wine & cheese. Charlotte och jag stod ut i en kvart (och det var bara för att det fann en chockladfontän och man fick ett gratis glas vin) sedan gick vi och blandade drinkar. Friday, eskimån har anlänt till Kanada. 
 
På lördagen var det utflykt till skogen. Närmare bestämt en lönnskog där de gör lönnsirap. Industrin har uppenbarligen gått in i det tjugoförsta århundradet, de hade massa blå rör som leder all sirap från träden till en liten stuga. Så lite jobb, så micket sirap. Åt pannkakor och klappade hästar.
 
 
 
 
 
 
Behövde en ny mössa, den här är gjord av en prärievarg. Ni kan numera kalla mig typ Dansande Älgen, ska snarast flytta ut i en tipi i skogen.
 
 
xxxxxx

Kommentarer
Postat av: Frida

:O :O Eskimåer utan mig??? INTE okej

2014-04-01 @ 08:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0