don't look back into the sun



Inte micket intressant att berätta. Jenna flyttade ut idag så nu är det bara Amy och jag kvar i vår suite. Slutet är nära!! Borde verkligen börja tvätta, städa och packa inför måndag men så sjukt tråkigt. Känner att amerikanarna behöver ett till besök från mig istället. Konsten att prioritera. 


Har ont pga en visdomstand som vuxit fram också. Blev lite förvånad för jag trodde att jag hade dragit ut den. Men det var uppenbarligen på andra sidan. Har ett fantastiskt minne för detaljer asso. Stort hål i insidan av kinden, sjukt nice. 


Nu är det ju trots allt 20 grader ute så såg framför mig hur jag gjorde upp ett bål och eldade upp vinterjackan och de trasiga kängorna för att fira Valborg och att den här jävla vintern är över. Typ i slow motion och med någon punklåt som soundtrack. Sen blev det en snöstorm förra veckan och idag var det 3 grader så gissar på att jag i så fall får frysa framöver. Hur svårt kan det vara att ha temperaturskillnader på högst 10 grader under 24 h? Näe, händer inte i Kanada. 


Hade också tänkt planera en semester efter min semester. Typ när skolan börjar. Orkar inte plugga mer (räknar dock iskallt med att jag efter en sommar av jobb säger "orkar inte jobba mer" och längtar till Juridicum) Har tjatat på typ alla jag känner (ok, typ 2 personer, ska väl inte överdriva) om att vi ska åka. Island?? Kroatien?? Något annat intressant ställe som man inte har varit på?? 

Nä, naturligtvis har Pete lyckats skaffa sig ett tredje barn som han behöver betala underhåll till så han måste återförena världens bästa Libertines* och spela i Hyde Park i London i juli. Finns inte på världskartan att jag missar det så där gick sommarens reskassa... 

Om det nu händer.

Bäst att inte anta för micket när Pete är inblandad. 


* true story

xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0