dirty pretty things

 
Ok, behöver jag verkligen skriva ett till inlägg om att jag har råkat skjuta upp min uppsats alldeles för länge?
 
Tänkte väl.
 
 
Igår vann jag $3 på en lott. YES, vilken turdag tänkte jag. Sedan på kvällen var vi på The Spoke och drack lite öl. Canadian (ett ölmärke) hade en tävling där man kunde vinna en resa till Dublin eller en Ipod Touch. Erica och Noah ville ha Ipoden till deras roadtrip som de ska göra när vi har slutat. Vinner ju aldrig något (inte ens en kaffe på Tim Hortons lotteri!) men lyckades ju naturligtvis vinna den där Ipoden... Slutade med att jag gav bort den till dem så att de kan ha den i bilen. Ny karriär: jultomte.
 
 
xxx

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag hoppas den där turen är kvar tills jag kommer!

2014-04-11 @ 17:21:26
Postat av: Maria

Men herre vad snällt!!

2014-04-23 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0