utflykt

Det som är dåligt med den här stan är att vissa saker är så långt bort och att det då tar så lång tid att göra småsaker.

Igår skulle jag köpa en krok. Googlade runt lite och det fanns inte någonstans förutom på Jula. Var ligger då Jula? Jo, i Haninge, Kungens kurva och Barkarby. Pallrade mig ut till Barkarby som aldrig var menat att besökas på något annat vis än med bil. Gick lite vilse och fick klättra över berg och dalar (ni förstår) bara för att upptäcka att kroken inte fanns i lager trots att det stod på Internet. Så nu har jag slösat flera timmar av mitt liv på att leta krokar på Barkarby också. Fint. 

Annars har jag kikat på The Inbetweeners och pluggat. Nice. På tisdag blir det Västerås och jobb i ca 2v. Osso nice.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0