crawling back to you


Igår var Johanna och jag på Solna tingsrätt och kikade på en huvudförhandling. Lite spännande. Lägger upp strategier inför rättegångsspelen. 

Sedan promenerade jag med Anton som hittar bättre här i Solna än vad jag gör. Tydligen finns det en tunnel som är världens genväg om man vill promenera in till Kungsholmen. Typ 50 m från mitt hus. 2 m från tunnelbanan. Jag har aldrig någonsin sett den tunneln i hela mitt liv. Vad fan? 

Och tydligen ska Glasvegas spela på Pet Sounds i dag. Oväntat. Jag brukar ju ha koll på vilka som spelar var. Tror ödet hörde mig förra veckan när jag sa till Johanna att jag har missat dem varenda gång de har varit i Svea. Får väl gå och kika när det är gratis då. 


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0