a snowflake fell and it felt like a kiss


Glasvegas igår då.

Herregud, hur mycket ljud kan två personer göra på ett så litet ställe som en skivaffär? Och hur kan en människa sjunga på det viset som James Allan gör? Helt otroligt. Hur fint som helst. 

Idag skola. Har världens förkylning osso så passar på att tvätta alla mina handdukar. Sen ska jag väl krypa ner under täcket och försöka kurera mig till helgen. 

Över till de bästa nyheterna jag har hört på länge: JURASSIC PARK 4 KOMMER DEN 12 JUNI 2015. Vilket innebär att den förmodligen blir klar 2017 om den ens blir av men YESSS. Vem vill se superhjältar och zombiesar och vampyrer när man kan se dinosar liksom?? 


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0