minns du rampen där vid skolan?


YAY! Har fått boende på campus i Kanada. Skönt att slippa fixa något när jag kommer dit. 

Något som dock behövdes fixas var att betala depositionen. Åh nej, utlandsbetalning - hur gör man? Om någon skulle fucka up helt och skicka alla pengar till typ Caymanöarna så är det ju jag. Gådde till banken och de fixade på 10 min. Fint. 

Tack gode Gud att det är den 25 på fredag, mina sparpengar börjar sina efter alla dessa utlägg. Skulle besöka min kära vän SJ också och få utdrag på resor så att jag kan få ersättning från jobbet. Nähä, systemet låg visst nere. Bara just det systemet också. Kunde inte bry mig mindre om det egentligen inte är SJs fel, på något vis är det SJs fel. Svälten i Afrika är också SJs fel. 


/ resonlig tjej 

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0