att analysera

 
Har insett att när man läser min välskrivna - om än inte för tillfället så intressanta - blogg så kan man ju misstänka att jag har borderline. Är jag inte jätteglad så är jag jättearg och plötsligt dyker det upp något melankoliskt inlägg om hur meningslöst livet är.
 
Men, morgon är det fredag. Rimligtvis är det sedan lördag, vilket innebär att jag får sova länge. Nice. Det var ett tag sen. På måndag är det sista jobbdagen på en vecka osso. Måste ju trots allt infinna mig i skolan ibland. Och sen tänkte väl jag och Ryan bege oss till världens bästa ställe i några dagar WIIIE. Undrar vem som ska hålla ställningarna på avdelningen då.
 
Just det! Idag skedde något som världen aldrig förut har skådat. Jag gådde till SJ och fådde hjälp. Snabbt och enkelt och nu funkar allt. Känner mig som någon som aldrig har sett solljus förut. Vad ska man ta sig till?
 
Andra insikter som jag ignorerar är saldot på mitt bankkonto (gråt) samt det faktum att jag bryr mig om att jag bryr mig.
 
Näe, då är det dags att sova känner jag.
 
 
 
xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0