and i know i never seem to pick up the phone


STRESSEN.


Behöver semester. 

Och köpa en ny blomma att ha i mitt fönster för jag råkade ta kål på en :( Fick världens chock när de på tv diskuterade blommor som går i arv i släkten. Tydligen finns sådana i "var och vartannat hus". Började skratta innan min kära mor informerade att hon har en blomma ifrån hennes mormor, vi pratar alltso 20-tal. Trodde bara att jättesköldpaddor blev så gamla?? 

Undrar vem av mig och syrrorna som ska ta över ansvaret för den blomman sen då. Med våra växtkunskaper ger jag den högst två veckor. 


Nä måste sova. Får skriva en uppsats om hur upprörd jag är över Kammarrättens dom om tv-licens i morgon. 


xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0