god bless america

 
WIIIIIIIE GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, MAMMA!
 
Kommer hem och säger mer grattis på fredag. Typsikt Friday att laga massa god middag när jag inte är där...
 
I övrigt fyller jag i tågblanketter och vattnar blommorna (en till av mina blommor har gått under, winter is coming) och lite sånt där. Borde plugga ja. Känner att jag måste dementera vissa uttalanden på den här bloggen. Amerikanska ambassaden är bäst, fick en tidigare tid så förhoppningsvis kan jag få ett visum osso.
 
[plats för bild på överlycklig unge som viftar med amerikansk flagga]
 
 
xxxx
 

Kommentarer
Postat av: Majannn

FRIDA??? Hon lagade ingenting, var JAG som bjöd OCH betalade.................. Hon bara åt :(

2013-11-14 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0