cool katt



Två veckor senare och mitt liv är så ointressant.

Skolan tycker att jag ska plugga dygnet runt. Jobb är micket kuligare, då är det ju åtminstone på riktigt.

Annars har jag väl typ kollat lite ishockey och sett en Champions League-final. Vart på Blue Moon med Anton eftersom Jocke försvann och typ lunchat med Madde som kommit hem från Aussie. Busat med små hundarna och gått promenad har jag faktiskt osso hunnit med.


GWA fattar inte att för en månad sen var jag i Australien och bara chillade runt och nu är vardagstristessen tillbaka till 100%.

Maja åker till Bulgarien på lördag. Kuligt för henne men synd om mig :( Ska skjutsa den lilla apan till Arlanda iaf för jag är snällast i hela världshistorien ungefär. Eftersom jag faktiskt har två veckor ledigt i sommar kanske man kan hälsa på...

Nä. Nu är det 3 dagar plugg och två dagar jobb. Har numera ett eget jobbnummer (!!) så det kan ni ju ringa på.



xxxx


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ge det till mig så kan jag ringa :D

2013-05-28 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0