BADLANDS


Började nya jobbet i måndags. Eller ja, började utbildningen för nya jobbet i måndags.

Verkar kul. Iofs har jag inte fått göra särskilt micket än. Faktum är att det än så länge påminner väldigt micket om när jag började på patentbyrån (ärendehandläggning, kontakt med ombud, en databas som motarbetar när man söker i den) och det är så micket att ta in att man verkar drunkna i information och allt verkar omöjligt att lära sig.

Life as it should be.


I övrigt så var det säsongsfinal på Wicked Tuna häromdagen. Detta innebar att jag var tvungen att undvika Twitter och Facebook och typ... Wicked Tunas hemsida (eh) så att man inte skulle råka se vem som vann. Kan avslöja att fel båt vann. Heartbreak. Tur att det blir en tredje säsong så att Tuna.com kan få revansch!!


Iaf så verkar det som att jag kanske får åka utomlands och plugga ändå. Precis vad jag behövde höra efter Australien! Håller tummar men naturligtvis kommer det fucka upp sig på något vis för det lyckas jag alltid med. Tur att jag är en micket fattig lapp, annars hade jag väl börjat boka flyg och annat som jag aldrig fått tillbaka pengar för när det inte blev av att åka sen. Åh, positivismen på denna blogg.


Näe, idag blir det plugg och imorrn blir det mer plugg och en öl eller så. Sen är det helg ja.


/ living on the edge
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0