om himlen finns är jag förlorad


Hittade Göteborg! Hittade nästan inte Veronica dock, men hon hittade mig.

Vi bestämde oss för att fira internationella kvinnodagen med drinkar (vad annars?). Bästa presenten ever fick jag osso: en flaska Bols Blue. Varför Systembolaget plötsligt bestämde sig för att den inte förtjänade att ingå i sortimentet längre kommer jag aldrig förstå.

Besökte Mediedagarna på Svenska mässan (p.s det står en ascool dinosaurie typ utanför) och plockade på oss pennor. Fick en gratis bok osso. Nice. Mest nice av allt var att vi sprang på Stina där. Hon borde ju vara i Sundsvall (?!!). Så hon och hennes kompis drack lite drinkar med oss innan vi gick ut till Sticky Fingers. Sjukt trevligt!

Både lördag och söndag försökte både Veronica och jag shoppa med varierande resultat. Melodifestivalen lyckades uppröra till nya höjder som vanligt. Sedan kände vi även att det saknades lite ryskt överklassdrama i våra liv (man kan aldrig ha för micket) så vi gådde och såg Anna Karenina på bio. Bra när man väl lyckades se bortom Vronskys mystiska hår (seriöst) men misstänker att man hade uppskattat den mer om vi hade blandat lite fler drinkar innan.. Igår gådde jag upp tidigt och åkte tåg (jävla SJ etc etc). Bra helg asso.

Idag är jag allmänt glad (dåligt för min image, men jag skäms inte) och har jobbat. Tenta på fredag (stress) och sen måste jag börja gå till skolan igen. Suck, lyckas alltid vänja mig av med det.


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0