NOTHING IN THE PAST OR FUTURE EVER WILL FEEL LIKE TODAY


Ber till alla gudar att jag klarade tentan. Helt ärligt Jesus, lovar att plugga mer nästa gång, bara ge mig godkänt.

Firade att tentan var över med att köpa böcker till nästa kurs för cirka en miljon, eh tusenlapp. Lia har fixat mina naglar också. De blir alltid fina men den här gången har hon överträffat sig själv. Känner mig konstant underklädd för de glittrar så fint, hihihihi. Life as it should be.

I övrigt lekte vi i Östanbro igår, trevligtttt. Idag tänkte jag nog försöka uppsöka civilisationen och dricka en öl eller så.


xx



Ps. Hade världens uppenbarelse idag också.

Åh, typ det vackraste jag sett och fick massa ångest, och ännu värre blev det när jag insåg att den enda anledningen till att jag uppskattade det så micket var för att jag inte ser det varje dag. Det innebär att om jag skulle se det varje dag skulle allt det vackra och värdet i det försvinna. Och det är därför alla människor är så jävla olyckliga hela tiden, eftersom alternativen alltså är att inte ha eller att ha men inte vilja ha.

Asso vem behöver psykologer eller forskare när jag bara kan tala om för folk hur världen funkar??


As you were.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0