no milk today

 
 
 
Tänkte att jag skulle starta en nyhetsservice här.
 
Ja, den dagen har kommit då det finns så lite i mitt liv att rapportera (läs gnälla) om.
 
 
Hultsfredsfestivalen ska flytta till Stockholm. Rättare sagt utanför Stockholm, mer bestämt Sigtuna. Om det tog hus i helvete? Gissa. Tydligen anser sig folk personligen (personligen!!) kränkta för att ett företag inte vill gå back flera miljoner så att de kan drägga på en camping i Småland.
 
Personligen är jag bara glad eftersom det innebär att jag faktiskt kan åka, trots jobb. Att jag med största sannolikhet inte kommer göra det med tanke på artisterna de har bokat hittils är en helt annan sak.
 
 
Över till något betydligt större och viktigare:
 
 
MÅNS ZELMERLÖW HAR BLIVIT UTSEDD TILL EN AV VÄRLDENS STILIGASTE MÄNNISKOR.
 
Till att  börja med vill jag klargöra att detta knappast kan anses vara en nyhet då jag utsedde honom till en av världens stiligaste människor (och lovade evig kärlek) för länge sedan. För det andra... nä jag har inget mer att säga om detta. Ville bara uppmärksamma.
 
 
Dålig nyhetsservice. Får starta en hyllningsblogg till Måns istället. Kan ju rapportera att jag hänger i Stockholm i helgen, blir nog fint. I övrigt inte micketttt.
 
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0