lyckan kommer, lyckan går, de säger tiden läker sår

 
Fin helg med flera fina familjemiddagar. Sedde fotboll och gick flera långa hundpromenader, några öl på det och en och annan bra film. Blir inte så jättemicket bättre. Dessutom blev mitt hår klippt så nu ser det inte ut som ett fågelbo av halm längre. Nice. Vad ska jag göra med mitt liv när jag flyttar härifrån?? Kommer definitivt leva på mackor iaf.
 
Igår var det den 25 om någon hade missat det. Extremt glad tjej som hade 29 kr på kontot. Gick direkt ut och storshoppade. Ett skal till mobilen (det förra hade övergått till ett pussel på två delar) och ett par leggins (en viss liten chihuahua - tittar på Zhera - gjorde hål i de andra). Nu totalt shoppingförbud (möjligtvis undantaget Systembolaget) fram till Aussie.
 
Idag assisterade jag Sabina med att leta pass. Hon ska till Amsterdam på torsdag och känns som att passet kan vara bra att ha. Klättrade runt på allt i förrådet (extremt roligt - Stina 10 år), letade överallt, gav upp, men sedan fann vi faktiskt passet. Fick en flaska Champagne som tack för besväret också. Kanske ska öppna detektivbyrå.
 
 
I övrigt så känner jag att ni måste hållas uppdaterade om Wicked Tuna. Så micket drama!! Om det inte är Marcianos båt som går sönder och behöver bogseras in så vägrar Tyler att betala sin besättning eftersom de inte sköter sig. Och Paul och Dave bråkar hela tiden (medan stackars Sandro sitter där och ser så olycklig ut) Eskalerade hela tiden och till slut gav Dave Paul sparken!! Så nu ska Paul hyra en egen fiskebåt och fånga mer fisk än Dave!!!! OMGGGGG. Vem behöver Desperate housewives, this is the real deal.
 
 
 
xx
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0