love lives in a box by the rails

 
Oki, idag på PM-redovisningen hade vi en extremt positiv lärare som höll ett extremt inspirerande tal. Här pratar vi så inspirerande att jantelagen liksom kröp in i något hörn och självdog. Ödmjukhet? Nä, vadfan, vi är samhällets elit. Vi är juristerna, vi skriver lagarna, vi tillämpar lagarna och vi kringgår lagarna.
 
Känner en underlig längtan efter att plugga till tentan nu.
 
Pallrade mig sedan tillbaka till Västerås där jag hängde på patentbyrån och gjorde massa vettiga saker. Ska göra det imorrn också. Bra liv.
 
 
P.S. Hon sa även att mitt PM inte bara var godkänt, det var BRA (med stora bokstäver) också. Jag är bäst. Till och med när jag har 39 grader feber.

Kommentarer
Postat av: Maja

Skulle du inte tappa hoppet för mänskligheten om ditt PM blev godkänt?? Du hade ju gjort fel sa du själv...... Bra där...

2013-03-07 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0